Z charakterem w biurze

Fashion

Poprzez ubiór możesz wyrażać siebie. To, jak wyglądasz na co dzień, wyraża to, co czujesz i jakie wartości są Ci najbliższe. Zależnie od Twojego aktualnego nastroju, zawsze – lecz zazwyczaj nieświadomie – wybierasz te elementy garderoby, które odzwierciedlają Twoje samopoczucie, pragnienia i głęboko ukryte… potrzeby.

16 sierpnia 2018

Autor: Adam Baron

32
Z charakterem w biurze

Psychologia ubioru

Wiele informacji o tym, co dzieje się w Twoim wnętrzu, zawiera się w elementach założonych na poszczególne strefy ciała, w kolorystyce i wzorze Twojej stylizacji, ilości założonych warstw ubrań, a także we wszelkich akcesoriach i dodatkach, kroju ubrań oraz różnorodnych tkaninach i materiałach – wszędzie tam ukryta jest informacja o Tobie, Twoim życiu oraz Twoich myślach. Ta koncepcja nazwana jest psychologią ubioru. Jak więc ubiorem podkreślić swoją osobowość oraz wyjątkowość w miejscu, gdzie często ograniczana jest dress codem?

 

Jak ubierać się do biura?

W miejscach, gdzie panuje korporacyjna atmosfera, w biurach i oficjalnych miejscach pracy, klasyczny jest widok kobiety ubranej w białą, jedwabną koszulę, ciemną spódnicę sięgającą za kolana oraz cieliste rajstopy. Mężczyznę zaś najczęściej widzimy w eleganckim garniturze w odcieniach balansujących między czarnym a granatowym oraz w wypolerowanych, ciemnych, licowych butach. Właśnie w taki sposób postrzegamy większość osób pracujących w biznesowych i bardzo formalnych miejscach. Jak więc znaleźć i wypracować swój własny styl? Jak wyróżnić się w tłumie identycznych stylizacji, by nie złamać obowiązującego dress code’u, a jednocześnie podkreślić swoją osobowość?

 

W prostocie siła

Dobierając swoją stylizację biurową, niezależnie od płci, należy pamiętać o tym, że w prostocie tkwi elegancja, i na odwrót – w elegancji tkwi prostota. Chcąc wyeksponować swoje spojrzenie na świat i indywidualny styl bycia, musimy jednak wciąż zważać na charakter miejsca naszego pracy i odpowiednio dopasować do niego nasz wygląd. Nie możemy pozwolić sobie na całkowite zignorowanie dress code’u. Pamiętajmy, by ograniczyć nadmiar dodatków, zbyt jaskrawe barwy ciuchów, bądź – zwyczajnie – nieodpowiedni krój stroju do pracy w biurze. Czasami sztuką jest znalezienie harmonii między obowiązującymi regułami ubierania się, a własnym, indywidualnym stylem. Dlatego najlepiej każdego dnia, do klasycznego ubioru biurowego, dobrać dodatkowo maksymalnie dwa akcesoria. Dwa dodatki, które będą praktyczne, funkcjonalne, i jednocześnie wyjątkowo szykowne.

 

Akcesoria – zegarek i aktówka

Elegancki zegarek i odpowiednia torba do pracy. Te dwa dodatki wystarczą byś czuł się pewnie i wyrażał siebie. ADAM BARON proponuje aktówkę - skórzaną torbę na laptopa  wykonaną ręcznie, z prawdziwej, naturalnej, bydlęcej skóry z Włoch wysokiej klasy. Klasyczny, czarny kolor skórzanej aktówki będzie idealnie komponował się w połączeniu z większością oficjalnych stylizacji do biura, prezentując się luksusowo i elitarnie. Zaś brązowy odcień torby na laptopa może okazać się ciekawym uzupełnieniem biało-granatowego, formalnego stroju.

 

Inwestycja w jakość

Z luksusową torbą skórzaną ADAM BARON w miejscu pełnym podobnych osób i zbliżonych stylizacji, to właśnie Ty zwrócisz na siebie uwagę podkreślając cechy swojego charakteru  - ambicję i odwagę w podejmowaniu wyzwań.

Naprawdę dobrej jakości torby skórzane, odpowiednio pielęgnowane i konserwowane, służą latami. Dlatego dla mężczyzny wydatek na dobrą skórzaną torbę jest inwestycją, a nie „zachcianką” jednej chwili.

 

Wybierz aktówkę aktówkę skórzaną dla siebie.