
- Dostawy na terenie Polski realizowane są:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia,
lub - do wybranego Paczkomatu InPost;
- za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia,
- Dostawy do krajów Unii Europejskiej (UE) realizowane są:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia
- Koszty dostawy na terenie Polski (ceny brutto):
- Kurier DPD
- płatność z góry:
- o płatność tradycyjnym przelewem bankowym - 15,00 zł
- o płatność on-line - kartą płatniczą, kredytową lub przelewem elektronicznym – za pośrednictwem PayU - 15,00 zł
- płatność przy odbiorze:
- o płatność gotówką - 15,00 zł
- o płatność kartą płatniczą (o ile kurier to umożliwia) - 15,00 zł
- płatność z góry:
- Paczkomaty InPost:
- płatność z góry:
- o płatność tradycyjnym przelewem bankowym - 15,00 zł
- o płatność on-line - kartą płatniczą, kredytową lub przelewem elektronicznym – za pośrednictwem PayU – 15,00 zł
- płatność z góry:
- Kurier DPD
- Koszty do krajów Unii Europejskiej (UE) - przesyłki o wadze do 10kg:
- Kurier DPD
- płatność z góry:
- o płatność tradycyjnym przelewem bankowym - 70,00 zł
- o płatność on-line - kartą płatniczą, kredytową lub przelewem elektronicznym – za pośrednictwem PayU - 70,00 zł
- płatność przy odbiorze:
- o płatność gotówką - 70,00 zł
- o płatność kartą płatniczą (o ile kurier to umożliwia) - 70,00 zł
- płatność z góry:
- Kurier DPD
- Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:
- przelew na nr konta bankowego: 67 1600 1013 1813 2825 4000 0001
- płatność w systemie PayU
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej DPD - czas dostawy maksymalnie 5 dni roboczych
- firmy kurierskiej InPost - czas dostawy maksymalnie 5 dni roboczych
- Dostawy realizowane są w Dni Robocze (poniedziałek-piątek).
- W dniu wysyłki towaru Klient otrzymuje od nas e-maila z informacją o numerze listu przewozowego.
- W dniu odbioru towaru, firma kurierska na adres mailowy lub numer telefonu podany przez Klienta przy składaniu zamówienia, informację o terminie dostarczenia przesyłki, numerze telefonu do kuriera oraz możliwości jego zmiany.
Wymiany i zwroty
- Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zakupionego w Sklepie Internetowym adam-baron.pl bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych.
- Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (firma kurierska), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- Konsument, który chce odstąpić od umowy bez podania przyczyny, powinien złożyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, przy z zachowaniu w formy pisemnej lub elektronicznej.
- w przypadku oświadczenia składanego drogą elektroniczną należy je wysłać na adres BOK: sklep@adam-baron.pl
- w przypadku oświadczenia składanego w formie pisemnej należy je dostarczyć pod adres: AB TRADE Sp. z o.o., o/Nowy Sącz, ul. Wyczółkowskiego 8A, 33-300 Nowy Sącz
- W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym, niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jego cech i funkcjonowania.
Adres do zwrotów Towarów:
AB TRADE Sp. z o.o., o/Nowy Sącz
ul. Wyczółkowskiego 8A
33-300 Nowy Sącz - Celem złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać i wydrukować poniższy FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY i dołączyć do przesyłki z odsyłanym Towarem.