30zwrot14 dni na zwrot
wysylkaWłoskie skóry
satysfkacjaWykonane w Polsce
gwarancja2 lata gwarancji
wyszukiwarka zaawansowana
Twój koszyk :
Twój koszyk jest pusty.
Suma zamówienia: 0,00 zł Kontynuuj zakupy
Dostawy, wymiany i zwroty
  1. Dostawy na terenie Polski realizowane są:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia,
      lub
    2. do wybranego Paczkomatu InPost;
  2. Dostawy do krajów Unii Europejskiej (UE) realizowane są:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia
  3. Koszty dostawy na terenie Polski (ceny brutto):
    1. Kurier DPD
      • płatność z góry:
        • płatność tradycyjnym przelewem bankowym - 15,00 zł
      • płatność przy odbiorze:
        • płatność gotówką - 15,00 zł
        • płatność kartą płatniczą (o ile kurier to umożliwia) - 15,00 zł
    2. Paczkomaty InPost:
      • płatność z góry:
        • płatność tradycyjnym przelewem bankowym - 15,00 zł
  4. Koszty do krajów Unii Europejskiej (UE) - przesyłki o wadze do 10kg:
    1. Kurier DPD
      • płatność z góry:
        • płatność tradycyjnym przelewem bankowym - 70,00 zł
      • płatność przy odbiorze:
        • płatność gotówką - 70,00 zł
        • płatność kartą płatniczą (o ile kurier to umożliwia) - 70,00 zł
  5. Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:
    1. przelew na nr konta bankowego: 28 1050 1722 1000 0097 1145 0677
  6. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
    1. firmy kurierskiej DPD - czas dostawy maksymalnie 5 dni roboczych
    2. firmy kurierskiej InPost - czas dostawy maksymalnie 5 dni roboczych
  7. Dostawy realizowane są w Dni Robocze (poniedziałek-piątek).
  8. W dniu wysyłki towaru Klient otrzymuje od nas e-maila z informacją o numerze listu przewozowego.
  9. W dniu odbioru towaru, firma kurierska na adres mailowy lub numer telefonu podany przez Klienta przy składaniu zamówienia, informację o terminie dostarczenia przesyłki, numerze telefonu do kuriera oraz możliwości jego zmiany.

 

Wymiany i zwroty

  1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru zakupionego w Sklepie Internetowym adam-baron.pl bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych.
  2. Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (firma kurierska), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  3. Konsument, który chce odstąpić od umowy bez podania przyczyny, powinien złożyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, przy z zachowaniu w formy pisemnej lub elektronicznej.
    1. w przypadku oświadczenia składanego drogą elektroniczną należy je wysłać na adres BOK: biuro@eif.com.pl
    2. w przypadku oświadczenia składanego w formie pisemnej należy je dostarczyć pod adres: EiF Ewa Fałowska, ul. Wyczółkowskiego 8a, 33-300 Nowy Sącz
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym, niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jego cech i funkcjonowania.
    Adres do zwrotów Towarów:
    EiF Ewa Fałowska
    ul. Wyczółkowskiego 8A
    33-300 Nowy Sącz
  5. Celem złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać i wydrukować poniższy FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY i dołączyć do przesyłki z odsyłanym Towarem.

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl