Administratorem strony jest AB TRADE Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, pod adresem: Al. Juliusza Słowackiego 5, 31-159 Kraków; E: kontakt@abtrade.pl, T: +48 603 296 529. Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych i społecznościowych oraz umożliwiających profilowanie. O szczegółach możesz przeczytać w Polityce prywatności i polityce plików cookies. Dalsze pozostawanie na stronie internetowej i brak blokady plików cookies np. przez przeglądarkę internetową wskazuje na wyraźne działanie i oznacza wyrażenie dobrowolnej zgody na ich instalowanie i korzystanie. Cofnąć zgodę można w każdej chwili przez zmianę preferencje dotyczących plików cookies w ustawieniach przeglądarki lub w ustawieniach strony. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody. Rozumiem informację
Zapłaty za przedmiot zamówienia z dostawą na terytorium Polski można dokonać:
z góry (przed odbiorem przedmiotu zamówienia)
przy odbiorze przedmiotu zamówienia
Nie ma możliwości dokonania zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
Płatności z góry mogą być dokonywane w następujący sposób:
tradycyjnym przelewem bankowym
kartą płatniczą akceptowaną przez Spółkę
jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Spółkę
Tradycyjny przelew bankowy może być realizowany na konto: Odbiorca: AB TRADE Sp. z o. o. Al. Słowackiego 5, 31-156 Kraków Bank: BGŻ BNP PARIBAS Nr rachunku bankowego: 67 1600 1013 1813 2825 4000 0001 Tytuł przelewu: Zapłata za zamówienie nr: ….. Po wybraniu tej formy płatności Klient otrzyma e-mail potwierdzający zamówienie i zawierający dane potrzebne do dokonania przelewu. W tytule przelewu Klient powinien wpisać numer zamówienia. Czas zaksięgowania płatności na koncie Spółki jest uzależniony od banku, w którym dokonana jest płatność i wynosi od 1 godziny w przypadku przelewów wewnętrznych do 4 dni w przypadku płatności na Poczcie Polskiej. Spółka nie ma wpływu na czas księgowania płatność. Jeśli rachunek bankowy Spółki nie zostanie uznany kwotą należności związaną ze złożonym zamówieniem w ciągu 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia zamówienia przez Klienta, zamówienie zostanie automatycznie anulowane przez Spółkę, a umowa kupna-sprzedaży ulega rozwiązaniu.
Rozliczenia transakcji realizowanych za pośrednictwem metody płatności on-line, a w szczególności transakcji kartą kredytową lub przelewem elektronicznym przeprowadzane są za pośrednictwem systemu PayU. Usługi rozliczeniowe świadczy PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495, REGON: 300523444, na podstawie własnego regulaminu usług dostępnego na stronie internetowej http://www.payu.pl/ w tym http://www.payu.pl/pliki-do-pobrania/regulaminy-i-informacje
Rozliczenia transakcji realizowanych za pośrednictwem metody płatności on-line, a w szczególności transakcji kartą kredytową lub przelewem elektronicznym przeprowadzane są za pośrednictwem systemu PayU. Po wybraniu przez Klienta płatności przelewem elektronicznym – tzw. przelew bezpośredni (pay-by-link) Klient jest przekierowany do systemu PayU i wskazuje bank, w którym posiada rachunek i z którego chce dokonać płatności, a następnie po zalogowaniu się do systemu bankowego (bankowość internetowa) dokonuje potwierdzenia płatności.
Płatności przy odbiorze mogą być uiszczane:
gotówką
kartą płatniczą - w przypadku niektórych firm kurierskich
W przypadku wybranych Towarów zastrzegamy sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie.